miércoles, 20 de noviembre de 2013

Comunicado de prensa sobre el conflicto con la biblioteca

La Universidad de Oviedo se encuentra en una situación límite. Lo venimos comprobando en los últimos meses, con situaciones esperpénticas que muestran hasta qué punto llega la degradación de la Universidad Pública en Asturias: facultades y escuelas con horarios cada vez más reducidos, falta de profesorado y PAS, recortes en luz y calefacción, falta de materiales de laboratorio, etc.

En la Facultad de Biología, desde el comienzo del presente curso estamos siendo testigos del cierre intermitente de la biblioteca, debido a la falta de personal para cubrir la totalidad del horario establecido. El primer problema surgió cuando la biblioteca estuvo cerrada durante toda una semana en septiembre. Posteriormente, otros dos días a mediados de Octubre, y esta semana presenciamos la gota que ha colmado el vaso de la paciencia de los estudiantes, cuando supimos que cerraría a las 14:00 horas durante tres días seguidos.

Ante dicha situación, desde la Asamblea Abierta de Estudiantes de Biología - Biología en Movimiento organizamos la ocupación de la biblioteca, con la intención de mantenerla abierta durante su horario completo. Así, más de 30 estudiantes nos mantuvimos dentro de ella, evitando que cerrase, y exigiendo una solución al problema de la falta de personal, que provocaba que los estudiantes de la facultad no pudiéramos hacer uso de biblioteca, que tan imprescindible resulta para nuestro desempeño académico, y para poder coordinar los complejos horarios que el plan Bolonia trajo consigo.

Tras más una hora de encierro, los estudiantes mantuvimos una negociación con Ramón Rodríguez, Director de la Biblioteca Universitaria de Oviedo, logrando el firme compromiso de que la biblioteca mantuviese su horario normal de funcionamiento durante esta semana y que, además, se buscarían soluciones para impedir que se volviese a repetir esta situación sin que esto supusieses una carga mayor de horario o trabajo al PAS encargado de esta.

Esta situación deja patente el déficit de financiación pública que sufre la Universidad de Oviedo tras los sucesivos recortes aplicados durante los últimos años, los cuales han devaluado notablemente, y a todos los niveles, nuestra actividad académica.

Desde Biología en Movimiento consideramos inadmisible está situación, rechazamos medidas que sean solo parches momentáneos para solucionar ciertos problemas concretos; exigimos un compromiso sólido con la Universidad Pública asturiana que cristalice en unos presupuestos que garanticen su correcto funcionamiento.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

La Universidá d'Uviéu atópase nuna situación llímite. Venimos comprobándolo nos últimos meses, con situaciones esperpéntiques qu'amuesen hasta que puntu llega la degradación de la Universidá Pública n'Asturies: facultaes y escueles con horarios cada vez más reducíos, falta de profesoráu y PAS, retayos en lluz y calefacción, falta de materiales de llaboratoriu, etc.

Na Facultá de Bioloxía, dende l'entamu del presente cursu tábemos siendo testigues del zarru intermitente de la biblioteca, por cuenta de la falta de personal pa cubrir la totalidá del horariu establecíu. El primer problema surdió cuando la biblioteca tuvo pesllada durante toa una selmana en setiembre. Dempués, otros dos díes a mediaos d'Ochobre, y esta selmana presenciamos la gota que colmó'l vasu de la paciencia de les estudiantes, cuando supimos que cerraría a les 14:00 hores durante tres díes siguíos.

Ante esta situación, dende'l Conceyu Abiertu d'Estudiantes de Bioloxía - Bioloxía en Movimientu entamamos la ocupación de la biblioteca, col enfotu de caltenela abierta durante el so horariu completu. Asina, más de 30 estudiantes caltuvímonos dientro d'ella, evitando que pesllase, y esixendo una solución al problema de la falta de personal, que provocaba que les estudiantes de la facultá nun pudiéramos faer usu de la biblioteca, que tan imprescindible resulta pal nuesu desempeñu académicu, y pa poder coordinar los complexos horarios que'l plan Bolonia traxo consigo.

Tres más d'una hora d'encierru, les estudiantes tuvimos una negociación con Ramón Rodríguez, Director de la Biblioteca Universitaria d'Uviéu, llogrando'l firme compromisu de que la biblioteca caltuviera'l so horariu normal de funcionamientu durante esta selmana y que, amás, buscaríense soluciones pa torgar que se volviera a repitir esta situación ensin qu'esto supunxera una carga mayor d'horariu o trabayu al PAS encargáu d'esta.

Esta situación dexa patente'l déficit de financiamientu públicu que sufre la Universidá d'Uviéu tres los socesivos retayos aplicaos durante los últimos años que devaluaron notablemente, y a tolos niveles, la nuesa actividá académica.
Dende Bioloxía en Movimientu consideramos inadmitible esta situación, nun vamos conformamos con midíes que sían solu parches momentáneos pa solucionar ciertos problemes concretos; esiximos un compromisu sólidu cola Universidá Pública asturiana que cristalice nunos presupuestos que garanticen el so correctu funcionamientu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario