martes, 5 de noviembre de 2013

Ciclo de charlas sobre el Cambio Climático. 20, 26 y 28 de noviembre

A raíz de la publicación del quinto informe sobre el cambio climático del IPCC (Intergovernmental Panel on Climate Change) desde  la asamblea de biología hemos organizado un ciclo de charlas para difundir las conclusiones del mismo. Para ello contamos con Ricardo Anadón, catedrático de ecología en la universidad de Oviedo y miembro del IPCC.
Se darán tres charlas-coloquio en los días 20, 26 y 28 de noviembre. Que se realizarán en el Aula A de la facultad de biología a las 13:00 horas. Durarán entre 30 y 45 min. Después se abrirá un debate para la participación de tod@s los presentes.

Miércoles 20 de Noviembre: Procesos físicos del cambio climático
Martes 26 de Noviembre: Impacto a nivel global
Jueves 28 de Noviembre: Impacto a nivel de Asturias



Arriendes de la publicación del quintu informe sobre'l cambiu climáticu del IPCC (Intergovernmental Panel on Climate Change) dende l'asamblea de bioloxía entamemos un ciclu de charres pa espublizar les conclusiones del mesmu. Pa ello cuntamos con Ricardo Anadón, catedráticu d'ecoloxía na universidá d'Uviéu y miembru del IPCC.
Van dase tres charres-alderiques nos díes 20, 26 y 28 de Payares. Que se van realizar nel Aula A de la facultá de bioloxía a les 13:00 hores. Durarán ente 30 y 45 min., y dempués va abrise un alderique pa la participación de toes les presentes.

Miércoles 20 de Payares: Procesos físicos del cambiu climáticu 
Martes 26 de Payares: Impactu a nivel global
Xueves 28 de Payares: Impactu a nivel d'Asturies


No hay comentarios:

Publicar un comentario