sábado, 23 de marzo de 2013

#SOSUniOvi - Reglamento de Permanencia

La campaña #SOSUniovi sigue. Quieren destrozar la Universidad Pública. Desmantelarla y venderla en pequeños paquetes de mercancía. 

Restringir el acceso a la educación superior a sólo unas pequeñas élites, y eso es lo que significa el Reglamento de Permanencia de nuestra Universidad, que tras estar vendiéndonos humo desde el rectorado durante los últimos años, siguen sin cambiar ni una coma con la complicidad de los partidos políticos y sindicatos del Consejo Social que le hacen el juego a los grandes empresarios de nuestra región.

Los PSOE, PP, IU, UPyD, Foro, CCOO y UGT son los mejores aliados que los empresarios tienen para aplicar este tipo de políticas en una Universidad con un rectorado cómplice y sumiso

De este contexto sale el vídeo que las Asambleas de Estudiantes de la Universidad de Oviedo sacan hoy a la luz

¡¡Pásalo!!
¡¡Que incendie las redes sociales!!



Vídeo:




La campaña #SOSUniUvi/SOSuniovi

Quieren finar la Universidá Pública. Desaniciala y vendela en pequeños paquetes de mercancía.

Restrinxir l’accesu a la educación superior a solo unes pequeñas élites, y eso ye lo que significa’l Reglamentu de Permanencia de la nuestra universidá, que tres vendenos fumu dende’l rectoráu de magar estos últimos años, siguen ensin camudar nin una coma, cola complicidá de los partíos políticos y sindicatos del Conseyu Social que-y faen el xuegu a los grandes empresarios de la nuestra rexón.
El PSOE, PP, IU, UPyD, Foro, CCOO y UGT son los alliaos más afayadizos que los empresarios tienen p’aplicar esti tipu de polítiques nuna universidá con un rectoráu cómplice y sumisu.
D’esti contestu sal el videu que les Asamblees d’Estudiantes de la Universidá d’Uviéu asoleyen güei.

¡¡Compártilu!!
¡¡Qu'incendie las redes sociales!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario